Pirkt
0
Jūsu iepirkumu grozs ir tukšs

Pievieno produktu, lai uzlabotu omu mums un jums :)

Iepērcies tagad
Video Klientu atsauksmes Ekspertu atsauksmes Preses apskats

Ekspertu atsauksmes

Image

Ieva Zvīgule

02 March, 2019

Sertificēta fizioterapeite un sporta zinātnes doktore

Esmu fizioterapeite un ikdienā strādāju ar pacientiem, kuriem sēdoša darba rezultātā ir radušās veselības problēmas. Visbiežāk tās ir saspringuma galvassāpes; sāpes muguras jostas, kakla daļā un lāpstiņu rajonā; enerģijas trūkums; slikts miegs. Svarīgi ārstēšanas un profilakses procesos ir iesaistīties arī pašam pacientam, pielietojot dažādu metožu kopumu - fizisko aktivitāti, elpošanas vingrinājumus, pašmasāžas tehnikas, pareizu ergonomiku, pastaigas svaigā gaisā, u.c. Pranamat akupresūras paklājiņš un spilvens ir efektīvi un noderīgi "palīgi" kā pašam sev palīdzēt uzlabot enerģijas plūsmu un cirkulāciju, mazināt fizisko un mentālo spriedzi un cīnīties ar saspringumu. Konsultācijās un vingrošanas nodarbībās savus pacientus iedvesmoju, sāpju gadījumā, uzreiz neķerties klāt pie pretsāpju medikamentiem, bet gan palīdzēt sev dabīgā un nekaitīgā veidā. Un akupresūras paņēmieni ir vieni no tiem. Un, starpcitu, arī vingrojot un veicot elpošanas tehnikas, var panākt "2 in 1" efektu - parastā paklājiņa vietā, izmantojot Pranamat.


Image

Anda Mačuļska

24 July, 2017

Sertificēta fizioterapeite

No fizioterapijas viedokļa raugoties, Pranamat būs lielisks sabiedrotais tiem, kuriem ir sūdzības par saspringumu plecu daļā, galvas sāpēm, reiboņiem, jo akupresūra iedarbojas diezgan ātri, līdz ar to arī asinsrites cirkulācija atjaunojas ātrāk. Noteikti palīdzēs tiem, kuri aktīvi sporto un jūt muskuļu sāpes pēc slodzes. Optimālais masāžu skaits, muskuļu sāpju un saspringuma gadījumā ir trīs līdz piecas reizes nedēļā. Masāžu iespējams pielietot arī profilaktiskos nolūkos, lai nerastos iepriekš minētie simptomi, kuri izraisa diskomfortu ikdienā. Lieliski noderēs Pranamat paklājiņš, ko iespējams lietot sev izdevīga laikā un vietā. Vien 15 minūtes (laiks, ko pacients pavada uz paklājiņa ir individuāls, tās var būt arī 5 vai 30 minūtes) guļot uz paklājiņa un asinsrite būs uzlabojusies ievērojami, līdz ar asinsrites uzlabošanos, muskuļiem pastiprināti tiek piegādātas nepieciešamās barības vielas, skābeklis un muskuļu saspringums izzūd. Masāžas laikā, cilveka ķermenī izdalās laimes hormoni jeb endorfīni, kas uzlabo garastāvokli, tādējādi mazinot stresu. Paklājiņu iespējams novietot tieši zem sāpošās vai saspringtās ķermeņa zonas, konkrēti iedarbojoties uz sāpju punktu.


Image

Dr Dzintra Vāvere

09 September, 2016

Fizikālās un rehabilitācijas medicīnas ārste, algoloģe

Es ļoti iesaku ikdienā izmantot Pranamat ECO masāžas paklājiņu. Klīniskie pētījumi, ko veica Eksperimentālās medicīnas institūts kopā ar Universitātes slimnīcu Latvijas Universitātē pierādīja Pranamat ECO efektivitāti veselības stiprināšanā. Pranamat ECO masāžas paklājs ir ieteicams pacientiem ar hroniskām muguras sāpēm, cilvēkiem ar miega traucējumiem un visiem tiem, kas vēlas kopumā stiprināt viņu ķermeņus. Es pati lietoju Pranamat ECO paklāju pēc darba, kad ir vēlme atpūsties.


Image

Dr Katrīna Puriņa-Liberte

02 March, 2020

Ginekoloģe, dūla, dzemdību speciāliste

Par Pranamat ECO uzzināju no sociālajiem tīkliem un māmiņām, kuras ikdienā satiku. Ilgu laiku to nemēģināju, šķita, ka man tas nav nepieciešams. Tomēr pienāca tā diena, kad teicu sev” nē, man to vajag pamēģināt” , kopš tās dienas PranaPillow spilentiņu neesmu nolikusi malā. Tas man rūpīgi stāv uz gultas malas pie spilvena un nu jau kā ikvakara rituāls ir nogulties uz Prana komplektiņa, kas mani izmasē un atslābina. Es varu īsā laikā iegūt to, ko parasti mēs gaidam no masāžas saloniem, turklāt ieekonomējot finansiālos līdzekļus. Ja sarēķinu, cik esmu ieekonomējusi masāžas, tad Pranamat komplekts jau sen ir sevi atpelnījis. Kā arī to ir iemīlējis mans vīrs - vakaros, strādājot pie datora, sēž uz tā. Lietojot PranaPillow, man izveidojās tāda pozitīva atkarība, kad pleci un saspringtais kakls paši sāka prasīt kaut pāris minūtes vakarā atgulties uz spilventiņa.