Naudas atgriešana tiek veikta 10 kalendāro dienu laikā no brīža, kad interneta veikala noliktavā tiek saņemta atpakaļ atsūtītā prece. Gadījumā, ja tiek atgriezta pienācīgas kvalitātes prece, klientam tiek atmaksāta tikai nauda par preci saskaņā ar tās cenu pasūtījumā. Piegādes un atpakaļsūtīšanas izdevumi netiek kompensēti. Gadījumā, ja tiek atgriezta nepienācīgas kvalitātes prece, klientam tiek atmaksāta tās pilna vērtība saskaņā ar cenu pasūtījumā. Klienta izdevumi, kas saistīti ar nepienācīgas kvalitātes preces atgriešanu, tiek kompensēti, ja ir saglabāta kvīts, kas apliecina klienta izdevumus, un ir iesniegts klienta rakstisks iesniegums par kompensāciju, kas nosūtīts uz adresi:
[email protected]